Hejsan!
Marcus heter jag och är en kille på 21 år. Jag är taggad på ett äventyr med cykel genom Europa och ner till Afrika med start från Göteborg-området
tanken är att börja i aprill och cykla på under sommaren för att uppleva så mycket som möjligt!
Jag letar då efter en kul kompis (kille) att genomföra detta med. Du kanske vill cykla med hela vägen eller en bit på den i alla fall?
Jag är oerfaren inom långcykling planerar att lära mig massor!
Det vore även kul att göra något mer av det och kanske samla in pengar till välgörenhet och ge bort till något barnhem i Afrika tex. Eller har du någon bättre ide på hur denna cykelresa kan bli till den bästa?
Oavsett, vore grymt kul om du hör av dig till marcusaspsjo@gmail.com och berättar lite om dig själv så hörs vi av!
Mvh Marcus
Marcus heter jag och är en kille på 21 år. Jag är taggad på ett äventyr med cykel genom Europa och ner till Afrika med start från Göteborg-området
Jag letar då efter en kul kompis (kille) att genomföra detta med. Du kanske vill cykla med hela vägen eller en bit på den i alla fall?
Jag är oerfaren inom långcykling planerar att lära mig massor!
Oavsett, vore grymt kul om du hör av dig till marcusaspsjo@gmail.com och berättar lite om dig själv så hörs vi av!
Mvh Marcus