Butiker som har bra sortiment på cykelväskor?

Hej!

Jag undrar om någon känner till en bra affär med ett stort sortiment av cykelväskor (tex Ortlieb).

De får gärna ligga i närheten av jönköping eller göteborg.

Tack på förhand!

Getout

i Bodafors har Vaudes cykelväskor som har fått bra omdömen. Enligt Janne Corax bättre än Ortlieb.

Thure

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Vi har beställt från globetrotter.de. Betydligt billigare än här hemma. Inga problem. Det var just Ortlieb.
mvh. Birgit

Östers cykel, på Öster i Jönköping

Jag köpte ett par Ortlieb cykelväskor förra veckan hos Öster cykel i Jönköping. Efter mycket letande och ringande hittade jag dem där. De har inte väskorna framme i affären men de hade ändå en del att välja på på lagret.
Sofia

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips