Igår hade jag önskat mig en fantastisk timme -- det fanns skäl till det -- och överlät därför hela intitiativet till PTn. Jag skulle alltså inte veta något i förväg. Det blev full rulle i femti minuter, en del cirkelträning och "on the minute", där speciellt det senare inte är något jag fixar på egen hand. Samt en hel del burpees i allt större klumpar, 3,4,5. Kände själv att jag lyckades hela vägen. Jag har nämnt att jag ibland kan"bli lång" (eller låg) efter armhävningen och då inte klara av skuttet framåt, så han ville testa att isolera det momentet. Det gick inte så bra, men min inställning är förstås att jag ska göra rätt från början. Kanske man i den situationen ska satsa på en kraftig uppåtrörelse i början av skuttet. Hade tänkt pröva det idag, men uteplatsens stenläggning var för hal, dvs. jag halkade bakåt när jag skulle skutta. Nån som känner igen sig eller har liknande erfarenheter?
(PTn tyckte att det saknats konditionsmoment i tidigare träffar men han lyckades iaf inte köra slut på mig. Jag lät honom gissa min morgonpuls. 55, kanske? Rätt svar senaste mätningen, 47).