Var har jag varit dom senaste 50 åren? Ja vart fan har du varit dom senaste 50 åren, hur gammal är du egentligen? Vad har du ådstakommit?
Prova Google så får du svar på frågan.
Var har jag varit dom senaste 50 åren? Ja vart fan har du varit dom senaste 50 åren, hur gammal är du egentligen? Vad har du ådstakommit?
Förklara för mig varför det är som det är. Jag vill gärna veta varför dessa åsikter om att inte bulta är så mycket bättre än andra åsikter.
Det finns inga lagar som bryts även om man går emot all eran "etik". Dessutom är dessa åsikter inte välkända, som du kanske tror.
Såhär, klättrade Skål 6c (Gunnilse), tills den delar sig mot "... och grattis" 6a, men istället för att klippa bulten på ".. och grattis" klippte jag nästa bult på Skål och klättrade vidare. Har jag då hittat en ny beta och Skål är en 6a+? I alla fall så föreslår jag 6a+ som grad på Skål.
Det är en göteborgsklippa. Dessvärre har vi här en situation med två klubbar, en dominerad av trad och en dominerad av sport. Ganska olyckligt om du frågar mig, även om det oftast tycks funka.