Broschyren "Paddla kajak o tälta i Bohuslän" nu som fri PDF

En ny upplaga av broschyrerna "Paddla kajak o tälta i Bohuslän" A-B-C, på svenska såväl som engelska, finns numera som fri PFD på Tjörns Kajakklubbs hemsida. Du kan tanka ner versionen för utskrift eller versionen för platta/smartphone - eller båda. Du får använda dem som du vill och dela filerna hur du vill - med den enda begränsningen att innehållet inte får förvanskas och att upphovsmannen alltid ska anges.

Vi har haft materialet ute på en Google-karta, men på grund av förändringar hos GoogleMaps har det fungerat sämre. Google-kartan ligger till vidare nere.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Stort tack Jens - fantastiskt arbete du har gjort..!

Har haft mycket roligt av mitt gamla slitna ex från 2002, ute på vattnet men även hemma i soffan. Sitter gärna och fantiserar om nya turer och läser på om tältplatser jag skulle vilja prova.. :)

Har lagt upp en länk på min hemsida också, hoppas det är ok..

/ Ulf

Det blir Bohuslän i sommar!

Så dessa förnämliga kajakspecialer kommer perfekt i tiden för mig.

TACK!

mvh thomas

Ja, sprid gärna

Ulf, du undrade om det var OK att lägga länk på hemsidan. det är det. Spridning är inte bara tillåten, den anbefalles! :)

hälsar
Jens

Tack!

Jag köpte pappersvarianten för många år sedan men av någon anledning glömmer jag den hemma varje gång.
Väldigt trevlig läsning!

Mvh. Martin.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips