Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Inte för att priset kanske är så bra, eller försäljningen i Sthlm. Men de brukar sälja såna termosar på Ica Maxi. Har för mig att 0,5 l kostar 250 kr, och 1 l lite mer.
Tackar för tipsen! Ska försöka hitta 0,75 liters som jag tycker är den ultimata storleken. Jag är grymt nöjd med min egen som jag haft i många år. Den håller värmen otroligt bra tycker jag.
En Thermos är värd pengarna även om den är dyr i förhållandet till konkurrerande märken... eftersom den är oslagbar. Vet inte hur många skittermosar jag ägt innan jag köpte en "dyr" Thermos på Nk... sen dess har jag inte behövt byta eller svurit åt läckor och fastskruvade lock...
Fast mitt tips är också Intersport där jag såg misstänkt billiga Thermosar...
Men va i helsike Jag snålade faktiskt lite då jag inte hittade den under 269 spänn så jag köpte en Primus för ett par dagar sen (svartlackade 0,75 liters).
Håller med, jag har en Thermos själv och flickvännen två. Jag har den varianten där man trycker en gång för att öppna och en gång för att stänga, ingen skruvkork. Funkar mycket bra och håller varmt/hett lääääänge.
En Thermos är värd pengarna även om den är dyr i förhållandet till konkurrerande märken... eftersom den är oslagbar. Vet inte hur många skittermosar jag ägt innan jag köpte en "dyr" Thermos på Nk... sen dess har jag inte behövt byta eller svurit åt läckor och fastskruvade lock...
Fast mitt tips är också Intersport där jag såg misstänkt billiga Thermosar...
Redan när jag var yngre älskade jag att vara ute. Jag visste inte särskilt mycket om ryggsäckar eller passform. Jag stoppade bara ner min utrustning ...
Vi åkte till Fulufjällets nationalpark med ett tydligt mål: att uppleva fjäll på riktigt, men på ett sätt som fungerade även med barn. Fulufjället är ...