Bra pris på Thermos termosar i Stockholm?

Jag jagar sista klappen och undrar om nån sett bra pris på Thermos termosar i Stockholm såhär lagom till jul. Tacksam för tips!

Inte för att priset kanske är så bra, eller försäljningen i Sthlm. Men de brukar sälja såna termosar på Ica Maxi. Har för mig att 0,5 l kostar 250 kr, och 1 l lite mer.

Låter som en bra julklapp!

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Tackar för tipsen! Ska försöka hitta 0,75 liters som jag tycker är den ultimata storleken. Jag är grymt nöjd med min egen som jag haft i många år. Den håller värmen otroligt bra tycker jag.

Jag har köpt mina på Ica Kvantum. Kommer inte ihåg exakt pris men har för mig att det i alla fall var billigare än Playgrounds...

/Anna

Billigt=dyrt

En Thermos är värd pengarna även om den är dyr i förhållandet till konkurrerande märken... eftersom den är oslagbar. Vet inte hur många skittermosar jag ägt innan jag köpte en "dyr" Thermos på Nk... sen dess har jag inte behövt byta eller svurit åt läckor och fastskruvade lock...

Fast mitt tips är också Intersport där jag såg misstänkt billiga Thermosar...

Jag jagar sista klappen och undrar om nån sett bra pris på Thermos termosar i Stockholm såhär lagom till jul. Tacksam för tips!

Du är för sent ute. Så sent som i juli hade Clas Ohlson rea på de storlekar av Thermos de inte längre har. 0,35 och 0,75 liter om jag minns rätt http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?t=29021&highlight=thermos&page=38 (2009-07-14, 15:14)

Fast åtminstone där jag bor var åtgången på rean stor att Thermosarna tog fort slut och hamnade aldrig bland grejerna med halva reapriset

Per

Håller med, jag har en Thermos själv och flickvännen två. Jag har den varianten där man trycker en gång för att öppna och en gång för att stänga, ingen skruvkork. Funkar mycket bra och håller varmt/hett lääääänge.

En Thermos är värd pengarna även om den är dyr i förhållandet till konkurrerande märken... eftersom den är oslagbar. Vet inte hur många skittermosar jag ägt innan jag köpte en "dyr" Thermos på Nk... sen dess har jag inte behövt byta eller svurit åt läckor och fastskruvade lock...

Fast mitt tips är också Intersport där jag såg misstänkt billiga Thermosar...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips