Bok om paddling på västkusten

Det finns två gentlemän som skrivet minst två böcker om kajakpaddling. Den ena som jag söker är en reseskildring från Svinesund till Skåne. I den andra boken beskriver dom paddlingen mellan Skåne och Stockholm ? I alla fall, lånade dessa böcker för 2 år sedan på stadsbiblioteket i Göteborg, men de går inte att finna idag. Finns det någon på forumet som kan titeln, författaren eller IBAN nr. på åtmindstonde västkustboken ? Jag tror en av författarna heter Olle Johansson.

Tack på förhand

Andreas

matsson; sa:
Det finns två gentlemän som skrivet minst två böcker om kajakpaddling. Den ena som jag söker är en reseskildring från Svinesund till Skåne. I den andra boken beskriver dom paddlingen mellan Skåne och Stockholm ? I alla fall, lånade dessa böcker för 2 år sedan på stadsbiblioteket i Göteborg, men de går inte att finna idag. Finns det någon på forumet som kan titeln, författaren eller IBAN nr. på åtmindstonde västkustboken ? Jag tror en av författarna heter Olle Johansson.

Tack på förhand

Andreas

IBAN låter som ett banknummer. Det heter nått annat på böcker i alla fall.

A igen

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Samma bok olika författare?!

I min bokhylla har jag en bok som heter "Paddla på ostkusten - från Skåne till Stockholms norra skärgård". Prisma förlag. Samma ISBN 91-518-4168-1 som Erik angav. MEN min bok är skriven av Olle Persson och Stig Johansson.

Samma bok med flera författare

Hans R; sa:
I min bokhylla har jag en bok som heter "Paddla på ostkusten - från Skåne till Stockholms norra skärgård". Prisma förlag. Samma ISBN 91-518-4168-1 som Erik angav. MEN min bok är skriven av Olle Persson och Stig Johansson.

Det stämmer, Stig Johansson är visst oxå inblandad. På prismas hemsida står han med som författare. På Bokus som medförfattare och fotograf.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips