bohusleden

halla alla glada cyklister där ute. jag undrar om det finns någon som vet var man kan hitta en bra karta av bohusleden??
 
Jag skulle veta var man kan hitta själva leden? Finns det bra mtb i bohuslän, och i synnerhet i närheten av lysekil? All I see is cliffs, roads and sea...
 
Mtb i Lysekil

Bohusleden går finfint att cykla på kartor finns på Turistbyrån 30:- (om man får cykla vet jag inte). Jag har själv cyklat kungälv - Munkedal, mycket varierande terräng, allt har hänt på vägen, punkteringar, kört vilse, regn, åska, hemvärnet, vattenhinder, klättring och Spendrups lager.

Sen har vi Sotenleden men den har jag inte cyklat på själv och ännu närmare Lysekil har vi fjälla om man inte vill ta sig så långt från stan /Skaftöbon
 
mtb

jodå visst finns det bra mtb vägar i bohus, men i och med att jag bor i gbg så vet jag inte riktigt hur det ser ut just där du bor. men bohusleden ska vara en bra led att cykla på
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
peon Cykla bohusleden Mountainbike 0
nille Bohusleden Mountainbike 1

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.