Bo i skogen under sommaren

Hejsan!

Min plan var egentligen att leva i skogen under denna sommaren, men det blev aldrig av. Jag hittade aldrig någon att göra det med, vill helst inte göra det själv. Det kanske känns dumt att göra en sån här tråd nu när sommaren precis tog slut.
Men är det någon i Stockholm området som tänkte i samma banor men aldrig gjorde det? Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med er isåfall! :) Även fast det är så långt kvar tills nästa sommaren. Bara för att snacka lite

Är det någon som gjort något liknande förut? Skulle vara riktigt kul att höra hur det var osv.

Pontus

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Jag bodde i skogen ensam i två år från 2008 till 2010. Det var härligt. Mat handlades så klart i affär. Ingen eld gjordes så klart upp och samtliga lägerplatser återställdes. (Om jag hade flyttat på en pinne eller så). Spårlös färdsel eller tillstånd från markägaren är det som gäller.

Tack för svar!

Jo ett par veckor hade också fungerat, men vill helst testa på det ett tag. Den där tråden du länkade var rätt gammal, vet du/ni någon annan sida där man kan komma i kontakt med likasinnade? :) Jag försökt googla lite men inte riktigt hittat de jag söker. Om det inte finns någon här.

Jag bodde i skogen ensam i två år från 2008 till 2010. Det var härligt. Mat handlades så klart i affär. Ingen eld gjordes så klart upp och samtliga lägerplatser återställdes. (Om jag hade flyttat på en pinne eller så). Spårlös färdsel eller tillstånd från markägaren är det som gäller.
Får jag fråga var i vårt land du höll till? Eller var det utomlands?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips