Påstår du att jag är fet, Mezzner?
;-)
;-)
Värmer du upp i fem minuter innan du klättrar upp för en stege också? Om du inte gör det, varför inte? Du belastar händer och kan slinta lätt med fötterna där också...Det tar fem minuter med strukturerad uppvärmning för att vara good to go. Men välj själv. Jag talar med den schletna 37-åringens erfarenhet (och vetskap om hur många yngre förmågor som också drar på skador).
Påstår du att jag är fet, Mezzner?
;-)
...har statistiskt framtiden bakom mig åldersmässigt, min ambition är dock att klättra hårdare och roligare för varje år som går, och genom att fortfarande befinna mig på en låg nivå så ska det var fullt möjligt en längre tid, om jag hushållar med framstegen.
Värmer du upp i fem minuter innan du klättrar upp för en stege också? Om du inte gör det, varför inte? Du belastar händer och kan slinta lätt med fötterna där också...
Saknas det lättare leder håller jag med dig till 100%, men annars inte... jag talar själv med en schleten 38-årings erfarenhet...
Jag är dock osäker på hur mycket det går att träna upp. Här handlar det nog mest om att anpassa den nivå man leder på till sin mentala förmåga.