Biljett till SSSK välkommenkväll 4/12

Jag har en biljett till SSSK välkommenkväll den 4 december 2003 som jag pga. tjänsteresa inte kan utnyttja. Du som är intresserad att överta biljetten hör av dig till mig

Gärna!!

Hej Gunnar.
Jag köper gärna din biljett, ty jag tillhör den bittra skaran som blev utan:-(
Om biljetten fortfarande är kvar så nås jag enklast via telefon 08-508 762 68 (kopplad till mobilen).

Mvh Patrick

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Hej
Snälla snälla sälj din biljett till mig. Jag betalar 150 kr och träffar dig där det är enklast för dig.
Mvh Erika
Tfn 070 560 64 02
mail:erika.ullvin@norrtalje.se

Biljetten är utlovad

...till den som först hörde av sig till mig den per e-mail den 16/11. Jag hade inte auktionerat ut den till bästa bud vilket inte jag tycker är lämpligt att göra på Utsidans forum. Principen först till kvarn får gälla!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips