Bild från din senaste tur

Predikstolen 29/7

Fin vandring mellan Ramundberget och Storulvån

Bilagor

• Predikstolen.jpg
    Predikstolen.jpg
    1.1 MB · Visningar: 263

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Min senaste (och sista) fjällvandring var i juli 2019. En bild från den, 24 juli, finns som omslagsbild på min facebooksida. Den här bilden är tagen dagen innan, på Hardangervidda. Jag hade mailat till Finsehytta för att försäkra mig om att broarna var utlagda. Det här var inte riktigt vad jag väntade mig ...

Turen slutade med en fallolycka med tyåtföljande helikoptertransport till Førde.

Bilagor

• RIMG0365.JPG
    RIMG0365.JPG
    2.6 MB · Visningar: 199
Min senaste (och sista) fjällvandring var i juli 2019. En bild från den, 24 juli, finns som omslagsbild på min facebooksida. Den här bilden är tagen dagen innan, på Hardangervidda. Jag hade mailat till Finsehytta för att försäkra mig om att broarna var utlagda. Det här var inte riktigt vad jag väntade mig ...

Turen slutade med en fallolycka med tyåtföljande helikoptertransport till Førde.
Norska broar lämnar en del att önska...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips