Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bild från din senaste tur
- Trådstartare danisko
- Start datum
Visa bilaga 41940Tarfala - vackert även med låga moln
Badade i denna sjö...några år sedan. Nåja, ett dopp...Visa bilaga 41940Tarfala - vackert även med låga moln
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Fina bilder. Rago verkar spännande.
Min senaste (och sista) fjällvandring var i juli 2019. En bild från den, 24 juli, finns som omslagsbild på min facebooksida. Den här bilden är tagen dagen innan, på Hardangervidda. Jag hade mailat till Finsehytta för att försäkra mig om att broarna var utlagda. Det här var inte riktigt vad jag väntade mig ...
Turen slutade med en fallolycka med tyåtföljande helikoptertransport till Førde.
Turen slutade med en fallolycka med tyåtföljande helikoptertransport till Førde.
Bilagor
Norska broar lämnar en del att önska...Min senaste (och sista) fjällvandring var i juli 2019. En bild från den, 24 juli, finns som omslagsbild på min facebooksida. Den här bilden är tagen dagen innan, på Hardangervidda. Jag hade mailat till Finsehytta för att försäkra mig om att broarna var utlagda. Det här var inte riktigt vad jag väntade mig ...
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg