berghaus

Tjena så härere fösstårru. Jag har märkt att påre här forat så håller till en massa kvickskallar som kan både re ena å re andra å e aktiva (syns) så då tänkte ja som så att då skiter ja i att jag postar i fel forum bara jag få svar. Jag letar efter kevlarskosnören till mina kids för deras bara hänger och slänger och går sönder. Nä kevlar böre va men inte för hala alltså så rom går upp. Haru nåra tips här eller där? Hajjaru. Flåt om inte inlägget (inte i dojorna alltså) va så kompremerat men de ju'nte så många som gör så här så det gör la inget. Nu har jag väl gjort på mig i det här forat, får dra nån annan stans å ställa nya frågor som hör hit men inte dit. Muuuuuuu på rej

Dorken

.
[Ändrat av jonasolof 2003-11-21 kl 18:15]
 
jonasolof; sa:
Tjena så härere fösstårru. Jag har märkt att påre här forat så håller till en massa kvickskallar som kan både re ena å re andra å e aktiva (syns) så då tänkte ja som så att då skiter ja i att jag postar i fel forum bara jag få svar. Jag letar efter kevlarskosnören till mina kids för deras bara hänger och slänger och går sönder. Nä kevlar böre va men inte för hala alltså så rom går upp. Haru nåra tips här eller där? Hajjaru. Flåt om inte inlägget (inte i dojorna alltså) va så kompremerat men de ju'nte så många som gör så här så det gör la inget. Nu har jag väl gjort på mig i det här forat, får dra nån annan stans å ställa nya frågor som hör hit men inte dit. Muuuuuuu på rej

Dorken


.
[Ändrat av jonasolof 2003-11-21 kl 18:15]

Är det sant som påstås, att gene'vern är lömskare än flugsvamp?
/Runar
 
Dessutom heter det "någon Berghausåterförsäljare".
Möjligen "någon Berghaus-återförsäljare".
Men aldrig "någon Berghaus återförsäljare".

När ändå drevet går, liksom ;)
 
errbe; sa:
18:15]

Är det sant som påstås, att gene'vern är lömskare än flugsvamp?
/Runar

'Understundom'

Runar, jag köpte 6 flaskor med olika smaker när jag flyttade hit för 13 år sen och har inte fått i mig något än. Urk

Hejonas
[Ändrat av jonasolof 2003-11-21 kl 23:39]
 
Berghaus

Hej,

Jag tycker Recon fungerade perfekt när jag köpte min Berghause jacka!
Måns är kunnig och mycket bra att ha att göra med, samt att jag vet att jag använder min utr. rätt hårt.
Tyvärr är det så att man kan få skador/fel på grejorna och då är Recon ett ställe man kan få hjälp..

Jag fick skador på min jacka på insidan efter att jag hade använt ett ryggskydd, det var en konsekvens av otur och slitage, men inte oskäligt slitage.

Recon hjälpte mig i dialogen med Berghaus och Gore, vilket ledde till att jag fick all hjälp jag behövde!

Service är svår att ersätta, och svår att köpa på nätet..

-Jag köper en hel del på nätet, men med vissa produkter vill jag ha en personlig kontakt/leverantör att kunna få hjälp av. (men visst har jag motkrav om jag betalar lite mer, tex service och stöd)

Mvh Johan

Om du vill nå Recon (finns i Uppsala)

http://www.recon.se
018-122660
 

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.