Bästa lågprissäcken?

Behöver en ca 60 l säck som av olika skäl skall lämnas efter resvägen. Nån som vet någon lågprissäck som trots allt kan klara en längre resa och inte kännas helt omöjliga. Max 1000kr.

ryggsäck

jag har en bra säck du kan få köpa för 1000kr, det är en sacci g60 med ram...intresserad? den är använd på 3 vandringar och den finns i falun

maila mig isåfall på swordfish@thelanddownunder.com

Ryggsäck

Hur långt skall du bära säcken ?
Är det en mindre sträcka så duger ju nästan vad som helst. Köp en på Biltema och kasta den i kanalen sedan.
Eller leta efter en bättre begagnad billig bra säck.
/Bosse.

Everest !

Everest säckarna funkar bra ! Finns på stadium (deras egna märke). Är ofta kopior på tex. North face säckar. Man gynnar ju inte produktutveckligen direkt, men va fan !

Aktuellt

På turskidor mellan stugor – ny bok guidar till svenska fjällen

I över 30 år har Oskar Karlin skidat mellan stugor i den svenska fjällvärlden. Nu har han samlat kunskaper, råd och tips i en 400 sidor tjock bok.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Vinn ”Turskidåkning” av Oskar Karlin!

Med sin nya bok vill Oskar Karlin inspirera fler att upptäcka den svenska fjällvärlden på turskidor. Här har du chansen att vinna boken!

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I mitten av november lade sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongstarten.
Everest?

Everest? Ja, precis. Jag har tittat på dem, de verkar ok. Hur funkar de på ryggen, under en trekking strapats med slut som innebär "säcken i kanalen", som ngn skrev. Tack tack!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips