• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Atlasbergen i vår

Tja, vad gör man när man planerat in att vandra i Atlasbergen och reskamraten kommer med stora nyheter. Min vän har fått veta att magen växer. Att vandra i höga Atlas är nog inte det bästa man kan göra som gravid funderade vi. Därför kollar jag möjligheten här.

Jag är tveksam till att vandra ensam i Marocko och tiden är knapp. Resa bokad till Marrakesh den 21 maj. Det var tänkt att vi skulle vandra i ca sju dagar i centrala höga Atlas, M'Goun massivet.

Vem har funderat på att göra den resan? Passar det nu? Hör då gärna av dig!

Bästa,

Ylva
 
Härligt, jag hade gärna hängt på eftersom jag befinner mig i Marrakech just då - dessvärre på studieresa, så det blir inte tal om nån vandring... avundsjuk!
Hoppas du hittar sällskap, å njut av vandringen!
 
BRA VAL

Jag var i Marocko i februari och en del av rundresan (www.intrepidtravel.com) bestod i ett par dagar i Armed i Atlasbergens närhet. Vandrade upp i bergen under en dag och såg SKÖNHETEN - hoppas du kommer iväg, det är SÅ mycket vackert att se!!
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
David2 Vandring i Atlasbergen 17-25/11 2007 Reskompis 1

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.