Arc´teryx

Är det nå´n som har erfarenhet av Arc´teryx selar?
Har även kikat lite på paketen på Addnature.com, är det nå´n som vet nå´t om dom?

Arc'teryx sele

Jag använder själv Arc'teryx Targa sele och är väldigt nöjd med det. Alla som jag pratat med som har selar från Arc'teryx är väldigt nöjda.
Targa har dock inte ställbara ben. Har du kollat på http://www.arcteryx.nu ?

/K

Lästips

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Även jag har en Targa som jag är mycket nöjd med. Att benslingorna inte är ställbara ser jag inte som något problem, selen har använts med lite kläder på vid isklättring utan problem. Det enda man kan önska vore att man kunde koppla bort resåren som håller benslingorna på plats. Det är bra om man behöver uträtta sina behov på utsatta ställen...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips