Android/iPhone: rekommenderar SportyPal

Hej på er,

Jag vill rekommendera en bra app till Android/iPhone som heter SportyPal. (http://www.sportypal.com/).

Det är en app som låter dig välja aktivitet, tex cykling, löpning, Inlines, vandring, övrigt.

Du väljer typ av aktivitet, trycker på start/pause/fortsätt.

När du är klar får du info av typen, total tid, medelhastighet, förbränning, avstånd osv.
Du får även se turen visad på en kart.
DU kan ladda upp resultaten till en webb-profil.

Rekomenderas.

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Det finns också till Windows Mobile, Java Micro Edition och RIM Blackberry så det borde funka till nästan alla mobiler....

Det finns också till Windows Mobile, Java Micro Edition och RIM Blackberry så det borde funka till nästan alla mobiler....

Yes, det stämmer. Det är bra att man gjort applikationen till dem flesta sk Smartphones.

Jag har dessutom upptäckt att förrutom cykling, löpning osv så finns det mååååååååååånga andra profiler att välja på när du startar.

Det är ju också bra.

Jag har ny provat denna applikation en hel del och är riktigt nöjd.
Har upptäckt att när jag besöker min profil online och kollar på en rutt så får jag tex se, max höjd under turen, vilket ställe där jag hade max hastighet.

Trevlig info med andra ord.

Me like.
:)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips