altberg kängor

ööhh -ny här , lite blyg ;-) finns här någon som har erfarenhet av Altberg skor och kängor , kvalite´ osv samt var man kan ev köpa dom i Swe

Feild and Fell

Hejsan!

Jag har ett par Altberg-kängor av modellen Feild and Fell. Dessa har jag köpt direkt från fabriken i england. Tror ej att de finns att köpa här i sverige. Måste säga att jag är kanon-näjd med dessa. Mycket sköna och toppenkvalitet. Helt klart en prisvärd känga. Hoppas att Du är nöjd med svaret. Med vänliga hälsningar. /Thomas

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Aircontact Pro – designad för de stora äventyren

Vandra med kvalitet! När packningen är tung och terrängen krävande gäller det att ha riktigt bra utrustning. Med Aircontact Pro har deuter skapat en ...

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Altberg kängor

Jag har sedan fyra år havt mina Feild and fell på ett antal fjällvandringar och är ganska nöjd med dem dock så har sulan en tendens att vilja släppa i framkant så att det läcker in vatten i skon.I övrigt så har dom funkat mycket bra.
Mvh Magnus.

tack

tack för era Thomas / Magnus snabba svar !
- hur verkar storlekarna kan man ta
det man brukar ha // eller ?
[Ändrat av cobolt 2001-02-26 kl 21:00]

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips