Alpinistklubb/förening i Stockholm

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Härligt att höra David!

Du får gärna komma tidigare så kan vi hinna snacka lite innan du måste dra hemåt. Jag sitter redan på plats i lokalen där jag bosatt mig över helgen och Ingemar skulle komma hit ungefär vid 15.30. Vet inte när Gustav dyker upp men det skulle vara smidigt om vi hann koppla dator/projektor med sedvanligt tekniskt krångel.

Det kommer finnas kaffe, en del lättare förtäring i form av smörgåsar och en del öl till självkostnadspris.

Välkommna!

Hej tompa.
Ledsen om det varit dålig återkoppling här i tråden.
Det som konkret hänt sedan sist är att stockholms klätterklubb och stockholmssektionen av fjällklubben har börjat bjuda in varandra till sina event. Alltid en start.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips