Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Alpinistklubb/förening i Stockholm
- Trådstartare carvingkimbo
- Start datum
Lördag
Kan tyvärr inte komma heller men är fortsatt intresserad av föreningen.
Jonas
Kan tyvärr inte komma heller men är fortsatt intresserad av föreningen.
Jonas
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Härligt att höra David!
Du får gärna komma tidigare så kan vi hinna snacka lite innan du måste dra hemåt. Jag sitter redan på plats i lokalen där jag bosatt mig över helgen och Ingemar skulle komma hit ungefär vid 15.30. Vet inte när Gustav dyker upp men det skulle vara smidigt om vi hann koppla dator/projektor med sedvanligt tekniskt krångel.
Det kommer finnas kaffe, en del lättare förtäring i form av smörgåsar och en del öl till självkostnadspris.
Välkommna!
Du får gärna komma tidigare så kan vi hinna snacka lite innan du måste dra hemåt. Jag sitter redan på plats i lokalen där jag bosatt mig över helgen och Ingemar skulle komma hit ungefär vid 15.30. Vet inte när Gustav dyker upp men det skulle vara smidigt om vi hann koppla dator/projektor med sedvanligt tekniskt krångel.
Det kommer finnas kaffe, en del lättare förtäring i form av smörgåsar och en del öl till självkostnadspris.
Välkommna!
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg