alperna? ucpa?

Hej på er alla telis fantaster!

Jag e på väg till alperna i vinter, funderar på olika resebolag? Har någon åkt med ucpa till franska alperna?

-Johan
 

hinken

Avslutat
ucpa!

Japp, flera gånger, både på vinter- och sommararrangemang. Är jättenöjd hittills med bra guider, skidåkning/klättring, trevliga människor, mat, boende etc. Det speciella är väl att du gör i stort sett allt (åka skidor, äta, sova...) i grupp - och det beror på dig själv om du vill ha det konceptet hela veckan lång.

Jag har bokat ännu en resa med dem till vintern - det får väl se som att jag ger ucpa betyget "klart godkänt".
/H
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Klart du ska åka med UCPA, kanon skoj. åk till Argentiere vecak 5 eller 11 så träffar du garanterat anfra inbita Telis åkare.
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.