Alltrax 74

Hur är ett par Fischer Alltrax 74 att sätta ett par telis binningar på... har både läst för och nackdelar om att åka med lös häl på den skidan...

mvh Christer
 
Andrahandsuppgifter

Tjenis!

Kænner en nordman som har ett par alltrax, sæger att de ær før tunga och stora før han men han ær en lættviktare 171 cm , 61 kg. Han åker mest stora svængar med dem. De flyter riktigt bra i off-pisten (ingen nyhet). Men ær du lite tygre ær det væl bara att prova.

Ha de
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.