• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Aktivitetskompis sökes!

Nu har våren äntligen kommit, vilket gör att man allt oftare söker sig ut i det fina vädret.

Jag kan nog inte kalla mig för en aktiv frilufsare, men tycker absolut om att prova på nya saker.
Och med aktiv så menar jag att jag varken hoppar fallskärm eller klättrar i berg =)

Jag söker efter någon som tycker om att vara ute i naturen. Någon som tycker om att åka ut till havet, ta långa promenader, besöka alla dom trevliga parkerna som finns i Göteborg, ta ett kvällsbad helt spontant etc. Njuta av att vara ute helt enkelt!

Det skulle vara kul om det fanns fler som också kände detta sug. Så tveka inte att höra av dig!

Ha det gott allihopa!

Varma hälsningar
Peter

Hej!

Nappade direkt, rätt så grön frluftsnuffe men är själv gärna ute och går eller löptränar i skogen. Än så länge har det blivit mer drömmar än verklighet att klättra upp för det där berget, eller sticka iväg till den där platsen än vad som blivit av. Många gånger i brist på sällskap. Men vi kanske kan slå våra kloka huvudet ihop?

Ha det gött!
//Malin

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips