Aktivitetsklocka eller liknande

Jag är lite osäker men din Fenix 3 borde vara samma som min Fenix 5. Den kan jag koppla till Strava via Connect och Strava hämtar från Connect. När du kopplat ihop SN med Strava är det superenkelt att få in spåret i din turrapport (y)
Det var det jag beskrev i mitt svar till Thure🌞

Jag har en Fitbit charge 3 och den fungerar riktigt bra vid simning. Tar alla längder och har ett inbyggt läge för simning.
Simmar inte men har en fitbit charge 4. Det är inte ett fantastisk sportur med extremt många funktioner men ett litet och behändigt format. Den understödjer fitness och inte sportfantasten.

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Simmar inte men har en fitbit charge 4. Det är inte ett fantastisk sportur med extremt många funktioner men ett litet och behändigt format. Den understödjer fitness och inte sportfantasten.
Så är det absolut, mer för den glade amatören än proffset. Men simningslängder klarar den galant. Ett plus för batterikapacitet (troligen iom få funktioner). Laddar min max var 12:e dag. Senaste laddning i lördags och idag är den nere på 62%.

Fitbit charge 4 har begränsad batteritid med GPS igång. I specen anges 5 timmar. Men formatet är närmast minimalistiskt.

Thure

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips