Acron Solo kanadensare

Hej gott folk.
Jag har just fått tag på en begagnad Acron Solo. Vet ni om den gjorts i flera olika modeller eller är det samma som görs än idag? Hur tycker ni att denna kanoten är att paddla?

Mittt ex behöver dock liiiite kärlek... ;-)
Kolla skicket på min blogg... Mattisblogg: Acron Solo

Mvh
/ Matti i Jokkmokk
 
Hej!

Solon är en alldeles förträfflig kanot. Är inne på min tredje, en i kevlar.
Vänder på en 5-öring och klarar det mesta utan kapell. Lätt att bära, dock enklast med det flätade sätet.
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.