4 dagar - Höga kusten

Hej!

Jag försöker hitta bra alternativ till ett gäng i 40 års åldern som skall till Höga kusten på en 4 dagars tur. Jag har lite dåligt med ideér för tillfället och undrar om någon här kunde tipsa om intressanta dagsturer som kan utföras av medelålders personer kvinnor som män. De jag hittills hittat är en dagstur till Rönäset alt Bönskäret med kajak, och en eventuell tur till Slåttdalsskrevan till fots. Jag funderar också på om jag kanske skulle ta med en dag där dem för en guidad tur på naturrum och se Skuluberget. Som sagt, har ni något att tipsa om tages det gärna emot!

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Lappudden Nordingrå

Hej!

Jag försöker hitta bra alternativ till ett gäng i 40 års åldern som skall till Höga kusten på en 4 dagars tur. Jag har lite dåligt med ideér för tillfället och undrar om någon här kunde tipsa om intressanta dagsturer som kan utföras av medelålders personer kvinnor som män. De jag hittills hittat är en dagstur till Rönäset alt Bönskäret med kajak, och en eventuell tur till Slåttdalsskrevan till fots. Jag funderar också på om jag kanske skulle ta med en dag där dem för en guidad tur på naturrum och se Skuluberget. Som sagt, har ni något att tipsa om tages det gärna emot!

Hej!

Gå in på följande webbsida www.lappudden.se där hittar ni mängder med olika turförslag, eller www.destinationhogakusten.com

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips