Her kan du læse om nogle af de vandreture som jeg nyder sammen med min mand hjemme på skønne Bornholm, i det svenske, som vi begge holder meget af, og hvor livet mon ellers fører os hen.

I naturen, i roligt vandretempo trækker jeg vejret aller bedst og her tanker jeg op på mine energi depoter. Men størst af alt er kærligheden. Kærligheden til min mand, til min familie, til naturen og til min næste - for livet er da fantastisk og sikke mange skønne mennesker man kan møde, når vi er åbne for hinanden.

Jeg er dansker... nærmere bestemt fra Bornholm, med lidt svensk blod i årerne og en stor kærlighed for den svenske natur i hjertet. Jeg holder meget af at vandre, som for det meste bliver en-dagsture hjemme på Bornholm sammen med min elskede Nils, men vi vil gerne vandre meget mere i Sverige og derfor har jeg valgt at blive en del af Utsidan :-)

Användarnamn: bornholmerpigen

Intressen: Vandring, Foto, Slægtsforskning

Bryllupsrejse på Bergslagsleden

I de sidste dage inden kalenderen gik fra forår til sommer, gik jeg fra at være kæreste til at være hustru. Min elskede livskammerat og jeg gav hinanden vores JA og det skulle selvfølgelig fejres med en bryllupsrejse til fods og med teltet i rygsækken.

Vi overvejede flere områder, men valgte at kaste os over Bergslagsleden, så vi tog atter færgen til Ystad, kørte til Kloten, parkerede bilen og startede vores første eventyr som mand og kone.