AdventShare - 7 countries, 7 stories. Läs om mina förberedelser inför mitt sommaräventyr där jag ska cykla från hav till hav, korsa sju länder samt genomföra ett äventyr med en kvinna från respektive land som jag passerar. Med start i Gdansk och avslut i Aten uppskattar jag en total cykelsträcka på cirka 340 mil.

AdventShare - 7 countries, 7 stories

Användarnamn: Jo_jo

Intressen: Alpinism, Friluftsmat, Expeditioner, Vandring, Långfärdscykling, Turskidåkning, Löpning, Utförsåkning, Resor

2016:
Mars, April

Önskar din HJÄLP att hitta mina ÄVENTYRSVÄNNER! ;)

AdventShare - din hjälp att hitta äventyrsvänner

Jag har tidigare skrivit om mitt kommande äventyr AdventShare, utnämnt till "Årets Äventyr 2016", där jag ska cykla 340 mil från Gdansk till Aten och där jag längs vägen ska möta upp en kvinna i varje land jag passerar för att dela ett mini-äventyr!

Glad och stolt Årets Äventyr-stipendiat!

Under förra helgens Vildmarksmässa fick jag ta emot 2016 års stipendium för Årets Äventyr, detta för mitt kommande äventyr på cykel genom Europa! Följ förberedelser och äventyr på AdventShare!