Bloggar

Börja blogga!
Sida: Första Föreg. 1 ...
En En liten runda i Muddus satt fint.Sällskapet backade ur men körde mej till startpunkten. Lätt-lätt i säcken utan tält,massor av lingon-här skulle ... 2 kommentarer
britts blogg
www.kanumesse.de Kanumessen i Nurnberg är årets stora mässa i Europa för kanotfolk.Jag Ove och Tenne var där för Trappers räkning. Mässan är bara ...
plask
I våras provade jag att göra en slalomkajak. Mest för att det var roligt marknaden för denna typ kajaker är förstås väldigt liten. För något år sedan ...
Jag var rejält röd i min ungdom. Hur det passade med mitt scoutintresse kanske vän av ordning undrar. Mmm... Konsekvenserna av den konflikten tog jag först som "nästan vuxen". En betydligt mer ... 1 kommentar
Majjens blogg
En sån härlig höstlördag! En frostig och lätt dimmig morgon men solen tog snart överhand. Grötfrukost, packa ombyte och iväg bort till IKHP-stugan för att köra träningstävling i duathlon. ... 1 kommentar
Fjällfunderingar...
Sida: Första Föreg. 1 ...

BloggarkivetUtökad sökning

Populära bloggar

3294 visningar (4v)
3196 visningar (4v)
2977 visningar (4v)
2669 visningar (4v)
2045 visningar (4v)
1482 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.