Bloggar

Börja blogga!
Sida: Första Föreg. 1 ...
Paddlade en sväng på Hemfjärden, Hjälmaren i fredags kväll. Och döm om min förvåning när jag kom in på grunt vatten och det låg en tunn is på vattenytan. Nu har det varit varmt och ganska blåsigt sen ... 1 kommentar
Karlasblogg
Skymningen kom smygande efter mej på väg hem från jobbet. En underbar höstdag på väg att bli kväll. Så vackert, röd solnedgång bakom blånande höjder ... 2 kommentarer
Fjällfunderingar...
Barnen gick på dykarkurs hos Waterhouse i helgen. Själv tog jag med kajaken för några timmars paddling. I princip är det denna typ av paddling som ...
plask
Ännu en underbar dag i kajaken på Vättern. Spontanpaddlade lite på Vättern igår, lördag. Funderade när jag vaknade om inte kajaken behövde lite klart ... 1 kommentar
Karlasblogg
En varm sommardag för ett antal år sen var vi ute och badade hela familjen. Vi hade paddlat ut till den härliga sandön Tallholmen,där vattnet alltid snabbt blir varmt och skönt,. Min sambo Håkan gick ...
britts blogg
Sida: Första Föreg. 1 ...

BloggarkivetUtökad sökning

Populära bloggar

3495 visningar (4v)
3367 visningar (4v)
3064 visningar (4v)
2219 visningar (4v)
2198 visningar (4v)
1484 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.