White XC 290 Pro

Jag och frugan har tänkt köpa oss en mtb hittade denna på xxl för 7500kr verkar vara bra cykel för dom pengarna.Vi är nybörjare och tänker åka mest grus och skogsvägar. Är sent ute med frågan måste handla senast 2400 i dag för det priset men chansar att man hinner får nåt svar innan.Va tror ni?

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Jag köpte den du länkade till på XXL och jag är extremt nöjd med den. Dock är jag vardags/motionscyklist och ingen form av tävlingscyklist. Jag rådfrågade en vän som tävlingscyklar om köpet innan och han tyckte att det såg prisvärt ut för en hardtail.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips