Vita Blixten

mariaa; sa:
Japp, vet att de finns på Överskottsbolaget lite här och var. Stod och tittade på ett exemplar ute på Hisingen, men av nån outgrundlig anledning köpte jag dem inte. 150 kr, liksom, inte mycket att fundera över :) Hoppas de finns kvar nästa gång, eller att de har ett gäng över i Borås. Blir ju riktigt sugen på att mekka med tjära och grejer efter alla beskrivningar här :)

*skrattar*
jag har inte en susning om varför jag fick för mig att du var från stockholm

ber så hemskt mycket om ursäkt

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Haha, kan väl inte du hjälpa :) Jag framstår kanske som lite storstadsaktig i mina funderingar? :) Nu står i alla fall ett par sprillans Vita Blixten och en burk med trätjära i min hall. Imorgon ska det fixas och donas! :)

hobbes; sa:
mariaa; sa:
Japp, vet att de finns på Överskottsbolaget lite här och var. Stod och tittade på ett exemplar ute på Hisingen, men av nån outgrundlig anledning köpte jag dem inte. 150 kr, liksom, inte mycket att fundera över :) Hoppas de finns kvar nästa gång, eller att de har ett gäng över i Borås. Blir ju riktigt sugen på att mekka med tjära och grejer efter alla beskrivningar här :)

*skrattar*
jag har inte en susning om varför jag fick för mig att du var från stockholm

ber så hemskt mycket om ursäkt

Fick tips om att man i brist på varmluftpistol, blåslampa, gasollåga, brasved mm kan köra med en plåtburk eller vanna med t-sprit i. Nackdelar är väl att man inte ser lågan och inte kan fylla på burken när den väl brinner.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips