Vilka kammar?

Nu har jag beställt till slut. Tack för alla tips och åsikter jag fått här i tråden.

Det blev
Master cams 1,2,3
Camalot 0.5-3

Kamrekommendationerna i Stetindföraren passar ganska bra överens med de tips jag fått här och de jag köpte om de i föraren räknar i friends-storlekar.
"Cams from 0.5 - 3.5 with doubles from 1-2" skulle i Camalots vara 0.4-3 med dubletter i 0.5-1

Jag tror jag blir nöjd!

mvh
cake

Det ser bra ut, det är ett bra rack. Men, återigen, vill bara uppmärksamma att många som går på långtur i Norge nuförtiden har med sig fler kammar än så. Närmare femton är nog normalt, eller vad tycker ni andra? Å andra sidan gjordes de flesta av turerna med ett kilset och några hexor för inte allt för många år sedan. Utan inomhusträning och friktionsskor dessutom.

Kör hårt och grattis till att du just har kastat dig in i en av världens mest givande och beroendeframkallande hobbys!

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Tror också att du kommer att gilla det, och efterhand kommer du ha egna idéer om hur du vill komplettera. Lik förb-t kommer du att hamna på en led i framtiden och önska att du hade ytterligare en röd Camalot på selen...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips