Vems bok har jag?

Hej allihopa!

Kom nyligen hem från min vistelse i Lofoten. Ska nu ut och resa igen och rotade precis igenom min gamla bokhylla. Hittade ett exemplar av Stora Klippklättringsboken som inte är mitt! Har ett vagt minne av att jag lånat denna, men inte av vem.. Rått-martin eller lip-lasse?
Hur som helst, ledsen att det tog sådan tid - ring mig så får du tillbaka den! 0704-784205

Och Bobo, jag har din shampo-flaska!

Simma lugnt
Joel

Hej Joel!
Välkommen tillbaka! Hoppas du hade det bra i Lofoten, det ryktas om att du bodde i en liten stuga nånstans och satt och flummade?? Det hade varit kul om man hann se dig innan du drar iväg igen, du får komma förbi väggen och klättra lite!

Vi ses/Tina

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Hej Martin! Tack ska du ha. Har lip-lasse ett telefonnr? Jag har så dåligt samvete för den hära boken.
Ledsen att jag kommunicerar så långsamt =)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips