Vattenstånd i Västerbotten?

Tänkte bara fråga om man ska ta med sig styltor å ha i vadarna nu när jag ska upp i fjällen, eller har älvar & vattendrag sjunkit till "normala" nivåer?

//M.Holmstrand
 
Ska du upp nu så är vattennivåerna defentivt inte normala...
högt och kallt vatten.
Men det vänder fort!!!
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
åker på fredag... jaha, då får man hoppas att fisken finns kvar då, så den inte står i nån källare i ett översvämmat hus!

Scheiiiiiiiitfiske!!!

//M.Holmstrand
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.