Vart får man tag i eTrax Summit någonstans i Sverige????

• Trådstartare Guns_N_Roses_Fan@hotmail.com (Micke)
  • Start datum

Guns_N_Roses_Fan@hotmail.com (Micke)

Gäst
Ja jag undrar helt enkelt vart man får tag i eTrex Summit någonstans i Sverige???

Jag har letat och letat men jag har inte hittat den någonstans...

Vart handlade ni era GPS mottagare???

* * * * * * * * * TACK FÖR ALL HJÄLP * * * * * * * *

eTREX Ultra

Är det så korkat att eTREX Summit heter eTREX Ultra i Sverige ? Jag hittar ingen information om eTREX Summit på svenska (Sportmanship, Solteknik, Engtech, Hjertmans), och ingen information om eTREX Ultra på Garmins hemsida men data verkar vara samma.

//Per Brune Garmin II+ ägare

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Ultra = Summit

Det ligger till så här, när första infon kom ang den nya modellen hette den eTRX Ultra, så även i prislistan. Sedan ändrade Garmin namn till Summit och vi har helt enkelt inte bytt på hemsidan.
I och med nästa pris / modell revidering på sidan kommer detta att rättas till.
Jag ber om ursäkt för ev förvirring som detta har åstadkommit.
MVH Gunnar, EngTech Linköping

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips