Var kan man vandra med vagn istället för ryggsäck?

Redogör för dina lyckade försök så kanske du får efterföljare!

Om inte annat så kanske trådstartarens "nybyggaranda" gör så att det tillrättaläggs flera leder som är anpassade för friluftsfolk som har behov för att ha med sig hjul ut på turen :)

Och jag skulle garanterat testa det om jag inte var så upptagen av vara minimalistisk för tillfället!

Som svar till Seobserver som menade att man skulle anpassa färdsättet till att använda både cykel och kanot istället för att "bara" fotvandra - det passar ju inte för oss som varken vill, eller kan cykla eller paddla! Och då menar jag inte att jag aldrig har lärt mig cykla eller simma, det har jag! Men efter en armskada för ett par år sedan, så kan jag numer varken cykla, simma eller paddla!

/Andreas

Tack för idéer och svar. Det är nog några år innan jag ger mig ut med vagnen. Nu när funktionen ändå finns vore det löjligt att inte prova. Jag får läsa på om Finnmarksvidda.

Mvh Jon

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips