Vandringskompis?

Hej, i sommar så har jag inget för mig alls men något som jag älskar är just vandring. Men inte att vandra ensam. Jag är intresserad av att vandra någonstans inom västra götaland, och undrar om det finns någon med tankar i samma banor som jag? Jag har absolut inga erfarenheter om vart man kan vandra så kom med förslag! :)
 
Finns en hel del runt Göteborg.

Bohusleden upp och ner.
Vättlefjällsleden - Passar man på nu så kan man gå genom brandområdet, väldigt speciellt och vackert.
Vildmarksleden
Sandsjöbackaleden. - Gå "fel" och ta en avstickare upp på rishedarna.
 
Även jag har en del i tid i sommar och gillar vandring. Är sugen att vandra lite till helgen. funderar på bohusleden.i svartedalen.
 
är sugen på att haka på någon gång i sommar, planerar själv en liten "trial and error" vandring på 10 mil, från huskvarna och sen visingsö runt, förtom den långa simningen mellan gränna o visingsö ;)... kommer även genomföra en liten geocacher runda på ön!.. kommer väl gå av stapeln i slutet av juni, har några småsaker till att införskaffa =)... men hör gärna av dig om du behöver en vandringspartner någon gång!
 
är sugen på att haka på någon gång i sommar, planerar själv en liten "trial and error" vandring på 10 mil, från huskvarna och sen visingsö runt, förtom den långa simningen mellan gränna o visingsö ;)... kommer även genomföra en liten geocacher runda på ön!.. kommer väl gå av stapeln i slutet av juni, har några småsaker till att införskaffa =)... men hör gärna av dig om du behöver en vandringspartner någon gång!

Absolut, men jag blev nu väldigt nyfiken på det som du skrev om, är det tänkt att du ska gå ensam, annars kan du väl uppdatera så skulle jag väldigt gärna vara med :D
(Så länge det inte är den 27e juni)
 
gott att intresse finns =)... grejjen är det att det är min "semester" så kommer ta det ganska lugnt runt... finns dock 9 caches som jag vill besöka, så det är egentligen målet på den lille resan. det sekundära målet är egentligen för att testa utr. jag har med mig så att allt sitter bekvämt och är helt funktionellt!... inte den 27.. visst.. kommer gå runt den 30 nånstans +/- någon dag när det är bra väder... sen kommer jag ta dagarna som dom kommer! sällskap runt uppskattas :).. men som sagt. jag kommer ta det lugnt... slå läger på norra och södra uddarna samt 2 ggr i mitten nånstans.! iom att det är min första "ensam" vandring som jag planerat själv så vill man ta det lite lugnare och inte gå på himalaya bergen direkt =P

//Mvh 3056
 
Haha vågar du inte gå själv med mig ;)... men som sagt the more the merrier...! har väl lite saker att låna ut om det skulle vara någon utr. bit som hindrar er!
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.