Vandringskompis till Nepal?

Hej!
Någon som vill hänga med till Nepal i mitten av feb och vandra? Jag är sugen på everest base camp alt annapurna circuit. Kommer att åka och vore kul med sällskap!
 
jag ska till nepal i början av mars och vara där i åtta veckor. ska skriva mitt examensarbete där men kommer antagligen tillbringa en del tid i Pokhara för just själva skrivandet. Så är du omkring där kanske man kan mötas upp. Har tänkt vandra en del också men antagligen blir det kring byn där jag ska göra exjobbet.
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Nepal feb-mars

Hej!

Jag kommer att vara i Nepal mellan mitten av feb till och med slutet av mars.
Det hade varit kul att mötas upp.

//Karin
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.