Vandringskamrat i örebrolän

Hej

Jag söker en vandringskamrat i örebrolän och även utanför!

Spelar ingen roll vilken vandringsled vi pratar om. Tar den som verkar roligast :)

MVH D
 
Jag är ute och vandrar en hel del i Örebro län på olika platser både dagsturer och turer i tält. Har gärna sällskap. Bor i Kumla
 
Tja
Jag är en ganska så grön kille på detta område men har väl alltid tyckt om att vara ute i naturen. Jag tar gärna följe om logistiken passar. Nu i vår kommer det bli lite Bergslagsled o annat roligt i närområdet. Bara att skicka ett pm så syr vi ihop något roligt. Hej så länge =)
 
Hej!

Jag är relativt nyinflyttad i Örebro, har bott här i ett år. Är ute och vandrar ganska mycket, har bl. a. gått de "närmsta" etapperna på bergslagsleden. Har inte så stort kontaktnät, och tar gärna sällskap ut nån gång! Jag brukar bo i vindskydd, och håller mig borta från frystorkat!
/Martin
 
Hej,
jag går väl in i kategorin utanför med tanke på att jag bor i Västerås. Vi brukar bege oss ut åtminstone någon gång i månaden, skulle du vara intresserad av att följa med? Vi är ett gäng, mestadels scouter, men även ickescouter, födda mellan 91-96!
//Jack
 
nej de har varit dåligt med vandring än så länge bara blivit fiske och små äventyr till skogs.. själv då varit iväg nått?
 
jasså de låter roligt :) själv siktar jag in mig på kebnekaise till sommaren=)
Hinner jag ska jag även försöka ta mig in i muddus nationalpark 4-6 dagar.

MVH Daniel
 
Hej!

Hej, är mitt i flytten till Örebro och skulle jättegärna ha sällskap av ngn som känner till mindre naturreservat el.dyl. där det skulle gå att göra dagsturer/ längre promenader. Så om det finns någon som skulle vara sugen på att hitta på ngt t.o.m. till nästa helg skulle det vara roligt att hitta sällskap!
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Grönblad Vandringskamrat på Roslagsleden Vandringsleder 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.