vandringsbyxor/skor

Är på jakt efter ett par bra kängor, har väldigt hög hålfot och ganska bred läst behövs. Tips på bra känga för sommar till vinteraktiviteter/vandringar?

Ska dessutom investera i nya vandringsbyxor, gillar inte fjällrävens byxor så om ngn kunde komma med ngt tips på modell. Har efter en hel del benträning rätt stora lår så kan inte vara så tight modell...hade tänkt chansa med en internetbeställning så man vet ju aldrig om det kommer att passa.. :) Stryktålighet är viktigt.
 
Om du har lite speciella fötter kan jag rekommendera att beställa ett par specialgjorda Lundhags kängor. Du får då ta lite mått på din fort samt rita av hur foten ser ut och skicka till dem så gör de kängan exakt efter dina mått. Kontakata dem så kan de berätta mer.

Jag har själv ett par specialgjorda "Proffesional High" som jag skulle gifta mig med om jag kunde. De är så fantastiskt sköna! Om jag minns rätt tog Lundhags 500kr för att specialsy kängorna. Du behöver inte heller vara orolig om kängorna skulle bli lite fel eftersom de utan kostnad modifierar dem så att de blir helt rätt för dig, åtminstone så gjorde de det för mig.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.