Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hej - gik der i starten af juli (7. - 10. juli 2004)- og der kunne det være rart med gummistövler på lange strækninger. Der var alle spånge fortsat på plads - tyvärr inte der, hvor der var behov for det.
Alle broer var på plads og helt ok...men der er jo kommet meget regn siden - og store oversvømmelser - så kanske er forholdene mycket annorlunda...
Gik i kängor och tevasandaler - mycket i sandalerne, da jeg ellers ville få ganske blötte fødder. Mødte andre i stövlar - de så ganske glade ud - men jeg ville nu aldrig gå i gummistövler på vandring ;-)
(Beklager mit svenske - ikke så gott endnu!)
[Ändrat av Kristine H 2004-07-27 kl 18:52]
Nu har jag själv vandrat genom dalen. Till Abisko kom vi 4/8. Fantastiskt väder med endast lite väta. På vissa ställen faktiskt så torrt att det blev svårt med vattentillgång för dryck.
Att säga farväl till ett landskap
Ibland slår det mig när jag betraktar ett fotografi: det är som att titta in i en spegel. Man söker inte bara ...
2 kommentarer
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
1 kommentar
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer