• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vänner i Lidköping med omnejd.

Hej!

Är en 26 årig norrlänning som flyttat ner till Lidköping där jag bor tillsammans med min sambo och vår jaktlabrador på 9 mån.

Älskar allt som har med djur och natur att göra. Allt från älgjakt och fjällvandring, till att bara ströva längs Vänern och ta en kaffe på en klipphäll. Så om någon bor i Lidköping med omnejd och är intresserad av att fara ut i skog och mark med mig och hunden så hör jätte gärna av er! Har inte så många "friluftsvänner" i Lidköping tyvärr, så det hade varit trevligt att lära känna några likasinnade :)

/Evelina

Hej.
Jag kommer från Lidköping men jobbar och bor nu i Göteborg.
Jag brukar åka hem till mina föräldrar någon helg i månaden.
För att kunna irra runt i skogen några timmar med min hund Elton.
Elton är en Finsk Lapphund, hane på ca 10 månader.

Vi kommer kanske åka hem till Lidköping nästa helg. 24-26 Jan.

/Clas

Lästips

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Månadens fråga: Vandring i Sarek – varifrån utgår du helst?

Har du vandrat i Sveriges största högfjällsområde? Då vill vi veta: vilken plats tycker du är bäst att utgå från?

Skogsmulleledarens bästa tips – så gör du vandringen rolig för barnen

Hur gör man vandringen till något som barnen vill göra om? Skogsmulleledaren Kristin Malmcrona Friberg ger sina bästa tips!
Hej hej!! Jag är också ny i stan å jag har en 3 årig staffe som saknar hundvänner. Det vore riktigt kul om dom kunde leka av sig på en promenad någon dag. Skicka gärna ett meddelande om du vill styra upp något

Matthias

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips