• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vänner Göteborg

Hej, är 37 år och bosatt centralt i stan , jag söker nya vänner i Göteborg, för att ta en fika, gå på ngn konsert,

övriga intressen är att träna, läsa böcker , kajak, segling ,

Hälsar /Anna

Hej Hannahh!
Jag söker oxå kontakt m personer med de intressen du har!. Du kan skicka PM t mig om du vill. Jag brukar paddla kajak runt Gbg både i de större sjöarna o i havet. Har även intressen som segling, vandring mm.
Vi hörs!

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Hejsan

Jag har ännu inte gjort en riktig tur med kajaken iår och paddlar gärna med sällskap. Är även öppen för andra förslag. Hör av er om ni har intresse.

Mvh Andreas

Hej!

Jag söker också vänner med bl.a. friluftsintresse i gbg-området. (bor själv i Borås)
Har bl.a. vandring, paddling, träning, musik, mat & kultur på min gilla-lista.

Skicka gärna PM så kan vi väl hitta på nåt gemensamt!

Hälsningar Thomas

Hej!

Jag har också liknande intressen, paddling, segling, vandra, ridning, slalom.
Utöver det gillar jag att gå på konserter (är näst intill musiknörd), film och böcker och tar gärna en fika om någon vill. Bor också centralt i Göteborg.

/Annika

Tips...

Surfskidag 15 sept, 10.00 Fiskebäcks badstrand
Träffa ett gött gäng paddlare, kläm och kanske provpaddla några smala långa, flera återförsäljare kommer :)
Ta med dryck o mat så grillar vi efteråt.
Alla är välkomna.

:) A

Hakar gärna på om det är någon långvandring eller cykeläventyr på g. Konserter..självklart....vad gillar du? The Bronx på Onsdag blir det nog för mig:)

Har börjat lite smått med kajak runt göteborg, även om jag fortfarande är lite ostabil ;)
Annars är det vandring, cykel och allmän natur som gäller, så hör av er om något händer!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips