Vad tycker ni om cykelmärket PEAK ?

Är det ett postordermärke eller något seriöst? Jag har ingel koll alls.(uppenbarligen) Är det någon som har haft en som kan tala om ifall den är/var bra. Ska man undvika det?

Susanne
 
de har haft fina grejer men för det mestar är det bara sådär...jag tror att de har köpt upp dean som var ett riktig bra märke vid 90talet som byggde typ med titan...
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Cyklar mest för att cykla till jobbet och skolan med, billiga och funkar till det men inget som håller i längden.
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.