Vad ska jag köpa?

:)
Jag har ett problem...
I helgen fick jag i födelsedagspresent av min fantastiska familj ett presentkort på 2500:- på highsport här i stan, jag har tidigare uttryckt min önskan om en dunjacka...... Men, nu faller ambivalensen in... Ska jag inte köpa en sovsäck istället? Eller... Eller... En bra kontantinsts på ett Laser? Hjälp mig!

//Jocke (som tror att det blir en dunjacka på highsports outlet)

Grattis i efterskott! Kör på dunjackan, säger jag. Har du önskat dig en dunjacka så känner familjen säkert att det var just en sådan de ville ge dig, och då kanske de blir lite kinkiga om du köper något annat.

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
highsport har väl mountain equipment? de gör ju sjukt bra dunjackor, min nuvarande är den bästa jag haft och jag lär ha den i många år till. köp en dunjacka som planerat, du vet att du vill.

Det bidde...

:)En Dunjacka!! ME Lightline. Sjukt skön jacka som jag kommer att ha glädje av i många år och både i stan och i naturen.

//Jocke ( Som för resten av presentkortet kommer köpa en dunsäck)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips