Utemässan

Jag vet inte om detta är rätt forum för detta inlägg men jag skriver här i alla fall.
Utemässan var en katastrof. Inte nog med att det som har med uteliv blir mindre och mindre för varje år, dessutom hade man dragit dit en massa husbilar och husvagnar! Jag gick till mässan för att se vilka produkter som finns på marknaden för uteliv, men flera viktiga producenter saknades, t.ex. så var varken Fjällräven eller Klättermusen representerade. Om utemässan skall handla om husvagnar och tillrättalagda "äventyr" såär det lika bra att lägganer mässan.
 

fhi8848@hotmail.com (Per J)

Gäst
Usel mässa!

Håller med om att Utemässan var usel om man endast var intresserad av friluftsliv! Jag har de senaste åren alltid besökt Vildmarksmässan i Sollentuna, blir det ingen bättring gör man bäst i att hålla sig hemma... Tyvärr!


Mässan var även för jaktintresserade, men den delen var i princip ingenting alls.


Skärpning eller lägg ner...
 
Utsidan är nöjd

Vi på Utsidan håller med om att det kanske inte var toppen att blanda Caravan med Jakt och Vildmarksmässan men för vår del som utställare var mässan trots allt lyckad. Vi fick möjlighet att träffa ett stort antal medlemmar och värvade dessutom ett antal nya. En toppen möjlighet för oss att få visa er vilka vi är bakom skärmen.
 

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.