Uppvärmning/Batteridrivna heating pads till jacka?

Hej! Jag eftersöker tips på heating pads som går att på något sätt fästa innanför jackan eller på kroppen och som är batteridrivna (går att slå av/på). Jag har sett att det finns i utlandet via diverse hemsidor men jag skulle gärna kolla på dem först och köpa från återförsäljare i Sverige. De ska användas huvudsakligen på stan när det är kyligt ute och man inte fått upp värmen i dunjackan än. Är de lätta att hantera o s v får de kanske följa med någon tur också. Någon som har några tips?

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Jag funderar på effekten.
Mina elsulor har 3W styck. Element mindre än handflator.
Har ett par elvantar på 8W. Verkar proportionellt.
Förra bilen hade 30W i elsätet. Låter rimligt MHT ytan.
Vad kan tänkas behövas för en elväst?
Visst, batterier har blivit bättre, men hur mycket vill man bära?
Det en dykare lägger till i batterier kan han ju bara dra ifrån på viktbältet.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips