Upptäck världen med mói! :)

Halloj alla äventyrare! ;)

Jag är en vanlig kille på 20 år, bor i Göteborg och har nu tröttnat på att leva i detta samhället som vi kallar Sverige.

Jag vill se världen!!! ..och helst så snart som möjligt! ..innan jag blir för
gammal och hunnit skaffa jobb och familj!

Någon som känner likadant? :D


Alaska - Naturen, skogarna, Kodiak björnen (VILL SE!)
USA - Utah, Wyoming, Colorado, Nebraska, Montana har säkert glömt någon stat..
Afrika - Naturen och där diverse exotiska djur finns
Syd Amerika - Amazonas
Thailand - Skogarna, bergen och folket
Frankrike, Italien, Australien, Filipinerna och Island.

Lite exempel på saker jag vill hinna se och uppleva innan jag blivit 25. Så om någon har en likasinnad framtids plan, eller något i den stilen ..eller för all del bara vill joina och planera äventyret tillsammans med mig, för att sedan bara dra iväg, så skriiiv!!!

Om ni finns där ute, eller ja, i alla fall ett enda litet liv som vill det jag vill så tveka inte att kontakta mig! För jag vill verkligen iväg från allt nu.. jobbet, vännerna, familjen, problemen, allt!!

Vill bara känna friheten vila på mina axlar i några månader, gärna år
..ja, kanske för evigt ..inte vet jag.

...det är så här en riktig äventyrare tänker ibland. hihi :)

Ha det jätte bra allihop! ..och glöm ni inte att skriva!

mvh Tinkoh - Den Nye Lille Äventyraren

Ps. Min msn: kalle-pojken@hotmail.com. Mobilen: 0730309082
 
Aye, låter trevligt! Är dock fast ett år till här i Göteborg. Hoppas du hittar någon, det är ju ganska viktigt att man passar ihop när det gäller sådana resor, man lever ju tätt inpå varandra. Fast du hinner väl inte med allt på ett år så om du drar till Island och vandrar skulle det vara jättekul att följa med! Lycka till
 
Halloj

Jasså.. du vill till Island du. hehe

Ja, det hade jag inte sagt nej till. Det verkar vara väldigt fin natur på Island också. Plus att Björk kommer ju därifrån, hon e lite söt tycker jag.

Jaha.. vad gör du nu då? Pluggar eller? ;)

Men du, vi skulle ju kunna åka dit redan nästa år någon gång om du vill.. bara en vecka typ, och vandra sönder! hehe ;)

Hör av dig om detta låter som en bra idé. :)

Ha det bra så länge!

Mvh Tinkoh
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.