Untitled

ee1@spray.se (Erik)

Gäst
Är det ngn som gått Haute-routen mellan chamonix och zermatt på telemarksskidor? i sådana fall får ni gärna komma med tips och åsikter. Tänkte börja planera till vårens skidresor.
Erik
 

enghult@algonet.se (Martin)

Gäst
Jepp det har vi!

Vi är ett gäng som gick turen nu i påskas och du kan läsa allt om den på vår hemsida (Östersund telemark club)
http://www.telemark.z.se
Under rubriken NYTT hittar du den.
Trevlig läsning!
/Martin
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Hör av dig ...

Planerar Feb - Maj i Chamonx och troligt tänker jag gå HR på telisar i April - Maj. Kul om du kunde höra av dig så kunde vi kanske jämföra planer....


/Niklas
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.