Tvätta dunjacka men har ingen torktumlare, går det?

Ja, som rubriken säger, vi har flyttat till hus och det finns nu ingen torktumlare att använda. Går det att göra ngt annat trick (en ganska billig dunjacka så jag vågar chansa) än att torka i tumlare med golfbollar?

/Andreas

Be om hjälp

När det är något stort och dyrt som jag inte har (som svets, fräs och pelarborrmaskin) så brukar jag låna, precis som det finns dom som lånar en av mina symaskiner om dom inte har någon egen.
Har du någon släkting, som en kusins svåger till morsans faster? :cool:

Per

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Det är tennisbollar och inte golfbollar som gäller ;)

Förlåt, man kan undra på vad jag tänker på. Inte vill jag spela golf i alla fall, använder helst inte bollar alls ;).

Jag har faktiskt köpt ett paket tennisbollar en gång - för att tvätta dunjackor... Dom ligger bland tvättmedlen hoppas jag.

/Andreas

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips